كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1396/10/10 یکشنبه
دیدار ریاست دانشگاه پیام نور بندرخمیر با کودکان استثنایی مدرسه شهید فهمیده شهرستان بندرخمیر

.

دیدار ریاست دانشگاه پیام نور بندرخمیر با کودکان استثنایی مدرسه شهید فهمیده شهرستان بندرخمیر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر؛ صبح امروز با هماهنگی مدیر فرهنگی، ریاست دانشگاه پیام نور بندرخمیر به همراه کارکنان و اساتید این دانشگاه با کودکان مدرسه استثنایی شهید فهمیده دیدار کردند.
احمد زاهری ریاست دانشگاه پیام نور بندرخمیر در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و مربیان دلسوز این مدرسه گفت: کودکان با نیازهای ویژه علی رغم وجود ضعف جسمانی از توانایی های بالایی برخوردارند که باید شناسایی و شکوفا شود و در واقع هدف از آموزش معلولان جسمی و روحی، قادرساختن آنها در تبدیل شدن به اعضای مفید جامعه و دست یافتن به یک شغل مناسب است.
وی اظهار داشت خدمت به این کودکان لطف و موهبت الهی است که از اجر معنویی بالایی برخوردار است و بیان داشت: باید با آموزش صحیح حس مسئولیت، روحیه اجتماعی و کارگروهی را در بین این کودکان تقویت کنیم.
شجاعی مهر مدیر مدرسه استثنایی شهید فهمیده مقدم میهمانان را گرامی داشتند و در خصوص عملکرد و فعالیتهای انجام شده در مدرسه و مشکلات موجود سخنانی بیان نمودند و اظهار داشتند: مربیان متخصص تلاش‌ می‌نمایند تا در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی، مهارت‌های اجتماعی را در این عزیزان تقویت نموده و زمینه ورود موثر به جامعه را فراهم سازند.
سپس حاضرین از دانش آموزان دیدار کردند و در خصوص مشکلات از آنها دلجویی نمودند و هدایایی را با نظر دانش آموزان تهیه و به رسم یادبود به آنها تقدیم کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر