كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1396/10/10 یکشنبه
برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور بندرخمیر

.

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور بندرخمیر
 
برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع دریا و اشتغال زایی فرصت ها و چالش ها و تهدیدها و پیامدها در دانشگاه پیام نور بندرخمیر برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ به همت امور فرهنگی و با همکاری فرماندهی انتظامی و فرماندهی دریابانی شهرستان بندرخمیر کرسی آزاداندیشی با موضوع دریا و اشتغال زایی "فرصت ها و چالش ها" و "تهدیدها و پیامدها"با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور بندرخمیر برگزار شد.

احمد زاهری ریاست دانشگاه پیام نور بندرخمیر
 با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها گفت: دین اسلام کاملترین دین الهی است که در چارچوب آن ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حکومت اسلامی تعیین و تعریف شده است و در نظام جمهوری اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری، فضای نقد در قالب کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها حاکم شده است.
وی در خطاب به دانشجویان بصیرت نسبت به مسائل روز را از ابزارهای لازم برای تحلیل موضوعات مختلف عنوان کرد و گفت: دانشجوی ایرانی به درجه ای از نبوغ فکری رسیده است که می تواند نسبت به پدیده های پیرامون خود تحلیلی سنجیده داشته باشد.

در ادامه دانشجویان بعد از قرارگرفتن در جایگاههای مشخص شده به بیان دیدگاهها و نظرات و ایده های خود در مورد موضوع پرداختند و سرهنگ رضا علی بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر و ستوان یکم غلام شاهی، فرمانده دریابانی و فاروق کاظم اف عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بندرخمیر به عنوان داوران و کارشناسان این موضوع از منظر حقوقی و قانونی به بررسی موضوع پرداختند و راههای قانونی اشتغال زایی از بستر دریا را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در پایان تعدادی از دانشجویان نقطه نظرات خود را در این خصوص ارائه دادند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر