كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1397/2/16 یکشنبه
برگزاری مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه و نکوداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور بندرخمیر

.

برگزاری مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه و نکوداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور بندرخمیر

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر؛ به همت امورفرهنگی و کانون بسیج دانشجویی با حضور اساتید و دانشجویان و مسئولین اجرایی شهرستان در طی مراسمی از اساتید نمونه و برجسته تقدیر بعمل آمد.


در ابتدای مراسم احمد زاهری ریاست دانشگاه پیام نور بندرخمیر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز استاد از اساتید دانشگاه به عنوان ارکان اصلی مجموعه ی دانشگاه یاد کرد و نقش هیأت علمی دانشگاه را در رشد و تعالی و ارتقا فرهنگ جامعه کاملا موثر دانست و گفت بخش آموزش رسالت اصلی دانشگاه است و نباید در هیچ شرایطی اجازه بدهیم این موضوع کمرنگ شود. واساتید باید علاوه بر آموزش، پژوهش، تحقیق و کارآفرینی را سرلوحه ی برنامه ی خود قرار دهند.

وی در ادامه به نقش بالای شهید مطهری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دانش بالای این شهید و شناخت وی از وضعیت اجتماعی دوران خود، خستگی ناپذیری و مطیع امام بودن و ولایت مداری از مهم ترین خصوصیات ایشان بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا معصومی، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری ، و با تبریک روز معلم اظهار امیدواری نمود اساتید محترم دانشگاه به تعصی از شهید مطهری ، همواره در علم و عمل الگوی خوبی برای دانشجویان باشند.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه گفت انتظار موعود به عنوان یک اصل مسلّم پذیرفته شده، و از آن به عنوان برترین اعمال یاد شده و تأکید شده است که منتظر فرج باشید و از رحمت خدا مأیوس نباشید (به جهت طولانى شدن غیبت) چرا که بهترین اعمال در پیش خداوند انتظار فرج است و از جمله مهمترین وظایف منتظران در عصر غیبت، شناخت حجت خدا و امام زمان (علیه السلام)، تهذیب نفس، کسب فضایل اخلاقى، تلاش براى اصلاح جامعه، کسب آمادگى هاى فکرى و فرهنگى و نظامى براى یارى امام زمان (علیه السلام) و توبه از گناهان است.

در این مراسم عودنوازی همراه با شعر روز معلم توسط دانشجویان اجرا شد و در پایان مراسم از اساتید نمونه و دانشجویان فعال کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است در کنار این مراسم با همکاری مرکز بهداشت تست مراقبتهای سلامت شامل قد و وزن و فشارخون صورت گرفت.

همچنین دانشجویان کانون هلال احمر نمایشگاه عکس از فعالیتهای کانون در سال گذشته و نمایشگاه کتاب شامل کتابهای سلامت و مراقبت فردی برپا کردند.

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر