كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1396/8/13 شنبه
برگزاری مراسم توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور بندرخمیر

.

برگزاری مراسم توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور بندرخمیر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر، جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید با حضور ریاست دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان پذیرفته شده سال 96 برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران احمد زاهری، ریاست دانشگاه پیام نور بندرخمیر، فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و قبولی دانشجویان جدید الورود را به ایشان تبریک گفتند.

وی در ادامه ضمن معرفی دانشگاه با استناد بر پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام، دانشگاه پیام نور را جز ده دانشگاه برتر کشور معرفی کردند و بیان داشتند در سال 1393 از لحاظ کیفیت آموزشی رتبه اول را کسب کرده است.

احمد زاهری، مجموعه های آموزشی، اداری، فرهنگی و انفورماتیک دانشگاه را معرفی کردند و از دانشجویان خواستند با عضویت در انجمن های علمی و بسیج دانشجویی و کانونهای فرهنگی از جمله کانون هلال احمر و کانون حجاب و عفاف و بالخصوص کانون قران و عترت با توجه به وجود دانشجویان قاری و حافظ قرآن در دانشگاه فعالیت مستمر داشته باشند و مشوق و راهنمای دانشجویان دیگر باشند.

ایشان به امکانات دانشگاه از جمله مرکز مشاوره، دفتر نوآوری، سایت کامپیوتر همراه با اینترنت رایگان و کتابخانه اشاره کردند و اذعان داشتند دانشجویان باید به نحو احسن در جهت افزایش مهارت های خود جهت ورود به جامعه در دوران دانشجویی تلاش مستمر داشته باشند.

در ادامه جلسه مهندس دهقان معاون فرماندارشهرستان بندرخمیر، ضمن تقدیر از فعالیت های این واحد دانشگاهی، حمایت همه جانبه مجموعه اداری شهرستان بندر خمیر را از دانشگاه اعلام داشتند و در ادامه از دانشجویان خواستند با تحقیق و پژوهش در خصوص اسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای پیشگیری و درمان آن در جهت پیشرفت شهرستان قدم بردارند.

پس از آن به همت امور فرهنگی دانشگاه به مناسبت عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، گروهی از دانشجویان به مرثیه سرایی پرداختند و به مراسم رنگ و بوی خاصی دادند.

در این مراسم نمایشگاه عکس شهیدان شهرستان بندرخمیر و نمایشگاه نقاشی از آثار دانشجویان برپا شده بود.

در پایان جلسه مسابقه ورزشی دارت بین دانشجویان برگزار گردید و به نفرات برتر جوایز ارزنده اهدا شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر