كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
متون عمومي
متون عمومي
منو
همايش ها
ورود
سالگرد بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری در دانشگاه پیام نور بندر خمیر


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مراسم بزرگداشت استاد مطهری با حضور ریاست دانشگاه پیام نور بندر خمیر و حاج آقا میر حسینی نماینده ولی فقیه سپاه در بندر خمیر و حاج آقا جعفر پور مسئول اعزام روحانیون در قم در دفتر  رهبری و جمعی از دانشجویان در دانشگاه پیام نور خمیر برگزار گردید.
دکتر احمد زاهری گفت: به دانشجویان پیشنهاد می گردد با مطالعه آثار شهید مطهری از نکات ارزشمند آن در زندگی بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری تاکنون به 36 زبان زنده دنیا ترجمه شده اضافه کرد: تمام کتاب های شهید مطهری در پایگاه اینترنتی بنیاد شهید مطهری به صورت دیجیتال در دسترسی همه علاقه مندان است.

وی گفت: بخش بزرگی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون روشنگری های این استاد شهید در سال های قبل از انقلاب دانست و گفت: مطهری در زمانی که موج غربزدگی، اسلام زادیی، سکولاریسم و التقاط بر کشور ما به ویژه در دانشگاه ها حاکم بود، با بیانی روشن دین اسلام را معرفی کرد.در ادامه اظهار داشت: آرامش و رفاه حال حاضر را مرهون گذشت و فداکاری شهدا هستیم و یاد و خاطره این عزیزان را باید همیشه زنده نگه داشت.
میر حسینی گفت: در خارج از کشور هم سازمان‌های متولی ستاد بزرگداشت شهید مطهری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند.

میرحسینی در ادامه با اشاره به بخشی از محورهای اصلی برنامه‌های برخی از سازمان‌ها و نهادها برای گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله مطهری، گفت: از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش، ترویج و آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری در هفته معلم در سطح مدارس برای دانش‌آموزان است.
در پایان زاهری به اتفاق مسئولین حاضر در مراسم از آثار شهید مطهری و نمایشگاه تصاویر شهدا بازدید کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر