كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
متون عمومي
متون عمومي
منو
همايش ها
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
دیدار دکتر زاهری با امام جمعه بندرعباس

دیدار دکتر زاهری با امام جمعه بندر عباس

رئیس دانشگاه پیام نور بندر خمیر با آیت ا... نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس دیدار نمودند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور بندر خمیر با آیت ا... نعیم آبادی به بیان وضعیت دانشگاه پیام نور بندر خمیر و اهداف این دانشگاه پرداخت.

دکتر احمد زاهری گفت: در حال حاضر تعداد 1018 دانشجو در 12 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور بندر خمیر داریم و از برنامه های آتی دانشگاه در حوضه فرهنگی صحبت کرد.

زاهری گفت: هدف دانشگاه بندر خمیر حل مشکلات آموزشی منطقه و آماده کردن نسل جوان برای تحول علمی در جامعه است.

رئیس دانشگاه بندر خمیر رضایت خود را از تلاشهای کارکنان دانشگاه در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی دانشگاه اعلام نمود. و وجود این واحد دانشگاهی در شهرستان بندر خمیر سبب پیشرفت وافر در عرصه های علمی و فرهنگی و تربیت نیروهای شایسته و متخصص گردیده است که تعداد بسیاری از فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی در ادارات دولتی و بخش خصوصی در حال خدمات رسانی می باشند. وی از برگزاری مراسم دهمین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر با همکاری و هماهنگی مسئولین شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: ارتباط روحانیت با دانشگاه در جهت شکوفایی و رشد فرهنگی دانشگاه، بسیار می تواند مثمرثمر واقع شود.

قابل ذکر است در این دیدار صمیمانه  آیت ا... نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس از ایجاد فضای همدلی در دانشگاه پیام نور بندر خمیر قدردانی کرد وگفت: دانشگاههای فعال در مناطق محروم مثل دانشگاه پیام نور بندر خمیر بتواند نقش خود را در افزایش علمی این منطقه ایفاء نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر