كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
متون عمومي
متون عمومي
منو
همايش ها
ورود
ساختمان فاز دوم دانشگاه پیام نور بندرخمیر تا 22 بهمن افتتاح می شود

 

دکتر عبدالکریم قائدی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان بهمراه سرکار خانم شهبازی مسئول عمرانی دانشگاه از ساختمان فاز دوم  دانشگاه پیام نور بندرخمیر بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر، احمد زاهری رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر ضمن استقبال و خوش آمدگویی از دکتر قائدی و هیئت همراه گفت: تلاش و همت مجموعه دانشگاه به اتمام رساندن پروژه ساختمانی فاز دو دانشگاه می باشد که امید است با حمایت رئیس پیام نور استان هرمزگان به این موفقیت دست یابیم.

زاهری با اشاره به وضعیت پیشرفت این پروژه افزود: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های مردم این شهرستان اتمام این پروژه ساختمانی بود به لطف خداوند و تدبیر دولت امید این پروژه که مدت ها راکد مانده بود عملیاتی شد و تاکنون پیشرفت خوبی حاصل شده و حدوداً دو ماه تا پایان این پروژه باقی مانده است.

وی اظهار داشت: ان شاءالله بعد از افتتاح ساختمان فاز دو دانشگاه در بهمن امسال طراحی و اجرای فضای سبز این دانشگاه با همکاری شهرداری شهرستان بندر خمیر صورت می پذیرد.

در ادامه دکتر عبدالکریم قائدی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ضمن بازدید از ساختمان فاز 2، خیرین شهرستان بندرخمیر را تشویق به حمایت از این پروژه عمرانی کرد و گفت: از فرماندار و شهردار و خیرین شهرستان بندرخمیر انتظار می رود ما را در این پروژه یاری رسانند تا بتوانیم با سوق دادن اعتبارات به این سمت این پروژه را تا 22 بهمن به اتمام برسانیم. 

وی اشاره کرد دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید زمینه خدمات رسانی به جامعه دانشگاهی استان بویژه دانشجویان عزیز را فراهم نموده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر