كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
متون عمومي
متون عمومي
منو
همايش ها
ورود
نشست صمیمانه ای بین رئیس دانشگاه پیام نور با ملائی، رئیس سازمان بهزیستی

احمد زاهری: دانشگاه پیام نور از پتانسیل علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر؛ صبح امروز نشست صمیمانه ای بین رئیس دانشگاه پیام نور با ملائی، رئیس سازمان بهزیستی در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد و به موجب آن همکاری مشترکی به منظور شناسایی و پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی آغاز گردید.


احمد زاهری رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر گفت: دانشگاه پیام نور ویژگی های منحصر به فردی دارد و از پتانسیل علمی و تحقیقاتی و پژوهشی بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ایجاد فرصت در جهت رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش بیان کرد: با همکاری مشترک با سازمان بهزیستی زمینه ای برای تبادل افکار و تجارب علمی و استفاده از امکانات پژوهشی و ظرفیت های بالقوه فراهم می شود.

زاهری با تاکید بر این موضوع که با پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی می توانیم عواملی چون طلاق، اعتیاد، اختلالات روانی و سایر معضلات را به حداقل برسانیم ، بیان کرد: می توانیم از تجارب علمی و پژوهشی اساتید در برگزاری دوره های مشاوره و آموزشی مورد نیاز کارکنان و مددجویان استفاده کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان بندرخمیر با اشاره به اینکه هدف از همکاری با دانشگاه توجه به منابع انسانی و رشد علمی از طریق افزایش مهارت ها و اثربخشی آنان است گفت: امید است که از امکانات آموزشی و توان تحقیقاتی این دانشگاه برای پیشبرد کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود امور مددجویان بهره گیری کنیم.

درپایان این نشست مصوب گردید که با توجه به داشتن مجوز برگزاری دوره های آموزشی، کلاسهای آموزشی و مشاوره و دوره های ضمن خدمت برای کارکنان و مددجویان بهزیستی توسط اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه برگزار گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر