كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
متون عمومي
متون عمومي
منو
همايش ها
ورود
کلینیک صنعتی در دانشگاه پیام نور بندرخمیر افتتاح خواهد شد

زاهری گفت: پیشرفت صنعتی بندرخمیر نیازمند تحکیم روابط دانشگاه با سازمان صنعت و معدن و تجارت است. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر؛  در نشست علمی ارتباط صنعت و دانشگاه احمد زاهری رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر به ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای پژوهشی دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: یکی از عوامل موثر جلوگیری از فرار مغزها فعال کردن مراکز و نهادهایی است که به ایده های نو اهمیت می دهند.


در این دیدار یوسف ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بندرخمیر به همراه حسین ساحلی زادگان رئیس اصناف، به فرصت مطالعات صنعتی ایجاد شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: در این خصوص شرایط برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر ضمن اشاره به توافقاتی که بین وزارت علوم و وزارت صنعت انجام شده است آمادگی دانشگاه را در خصوص افتتاح کلینیک صنعتی بیان کرد و گفت: دانشگاه ها باید بخشی از درآمد خود را از تجاری سازی علوم بدست آورند.

در ادامه این نشست راهکارهایی در جهت استقلال مالی از طریق تجاری سازی پژوهشها و ایده ها، بررسی طرح های آینده نگر و نیازهای آتی کشور و همچنین تربیت دانشجوی ماهر و کارآمد برای بازار کار که منجر به تحکیم روابط دانشگاه با صنعت و تجارت باشد ارائه شد.

در پایان نشست پیشنهاداتی در خصوص طرح های تحقیقاتی و پژوهشی و همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر بین صنعت و دانشگاه مطرح و طرفین به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر گردید چندین کارگاه آموزشی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر