كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
متون عمومي
متون عمومي
منو
همايش ها
ورود
بازدید فرماندار شهرستان بندرخمیر از دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر
رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر عنوان کرد.
اجرای تعدادی از پروژه‌های عمرانی سال‌جاری دانشگاه پیام نور خمیر


رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر گفت: جهت توسعه کیفی دانشگاه و عمل به شعار حماسه اقتصادی در دانشگاه پیام نور، تعدادی از پروژه‌های عمرانی سال‌جاری نظیر جدول‌کشی، پیاده‌روسازی و ساختمان فاز دوم دانشگاه پیام نور خمیر در حال اجرا است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر، احمد زاهری در بازدید سرپرست فرمانداری بندرخمیر از دانشگاه پیام نور این شهرستان ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند اجرایی پروژه‌های عمرانی با اشاره به بکارگیری جدیت کامل در جهت توسعه کیفی دانشگاه و  عمل به شعار حماسه اقتصادی در دانشگاه پیام نور خمیر اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌های عمرانی سال‌جاری نظیر جدول‌کشی دانشگاه، پیاده‌روسازی و ساختمان فاز دوم دانشگاه پیام نور خمیر در حال اجرا است.
رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر دانشگاه پیام نور را بزرگترین دانشگاه کشور خواند و بیان داشت:  دانشگاه پیام نور با یک میلیون نفر دانشجو و با ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی جزو دانشگاه‌های بزرگ و  10 دانشگاه برتر کشور است.
در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان بندر خمیر ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی صورت گرفته، از روند اجرایی این پروژه‌ها ابراز رضایت کرد و گفت: برای ارتقای این واحد به مرکز نیاز به حمایت جدی مسؤولان و مردم هستیم.
محمد ملایی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بندر خمیر در حال توسعه است، افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مجازی است و تمامی خدمات آن از طریق اینترنت به دانشجویان ارائه می‌شود و این تصور که دانشگاه باید در ساختمانی بزرگ و در فضایی بسیار بزرگ باشد، در ذهنیت مردم تغییر کند.
به گزارش فارس، فرماندار شهرستان بندرخمیر به‌همراه سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و جمعی از خیران شهرستان و هیات همراه از دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر بازدید کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر