همايش ها
برگزاری اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر، احمد زاهری در جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بندرخمیر با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف توسعه پایدار کشاورزی و رونق تولید و اشتغال در بخش کشاورزی و جذب سرمایه گذاری ها این همایش در دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر برگزار شد.

زاهری با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان احصا و شناسایی شده است، افزود: ارائه مشوق های لازم برای سرمایه گذاران در بخش کشاورزی و همچنین تسهیل در روند جذب سرمایه گذاری در دستور کار این همایش قرار داشته است .

رییس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: سرمایه گذاران فعال در زمینه های کشت و صنعت، کشت متراکم گلخانه ای، دامپروری، ، شیلات، صنایع غذایی و تبدیلی و باغبانی از گروه های هدف این همایش بودند.

وی ادامه داد: شهرستان بندرخمیر به ‌لحاظ شرایط اقلیمی و وجود زیر ساخت های کشاورزی در استان از قطب های مهم  تولید محصولات کشاورزی در کشور است که در این راستا پیشران های توسعه در بخش کشاورزی استان تدوین و اجرایی می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: راه اندازی و توسعه واحدهای گلخانه ای، تولید نهاده های دامی و ایجاد واحد های بزرگ مقیاس در زمینه تولید محصولات پروتئینی و همچنین توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و ایجاد صنایع سورتینگ و بسته بندی میوه از جمله فرصت های مهم سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان  است که از متقاضیان سرمایه گذاری در این زمینه استقبال  و حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به اولویت بندی برنامه ها و فرصت های سرمایه گذاری در استان، گفت: با توجه به محوری بودن بخش کشاورزی در اقتصاد استان و زودبازده بودن طرح های کشاورزی در مقایسه با سایر طرح ها، برگزاری چنین همایش هایی در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در استان باید بستر مناسبی برای ورود سرمایه گذاران ایجاد شود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir