كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
همايش ها
برگزاری اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر، احمد زاهری در جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بندرخمیر با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف توسعه پایدار کشاورزی و رونق تولید و اشتغال در بخش کشاورزی و جذب سرمایه گذاری ها این همایش در دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر برگزار شد.

زاهری با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان احصا و شناسایی شده است، افزود: ارائه مشوق های لازم برای سرمایه گذاران در بخش کشاورزی و همچنین تسهیل در روند جذب سرمایه گذاری در دستور کار این همایش قرار داشته است .

رییس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: سرمایه گذاران فعال در زمینه های کشت و صنعت، کشت متراکم گلخانه ای، دامپروری، ، شیلات، صنایع غذایی و تبدیلی و باغبانی از گروه های هدف این همایش بودند.

وی ادامه داد: شهرستان بندرخمیر به ‌لحاظ شرایط اقلیمی و وجود زیر ساخت های کشاورزی در استان از قطب های مهم  تولید محصولات کشاورزی در کشور است که در این راستا پیشران های توسعه در بخش کشاورزی استان تدوین و اجرایی می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: راه اندازی و توسعه واحدهای گلخانه ای، تولید نهاده های دامی و ایجاد واحد های بزرگ مقیاس در زمینه تولید محصولات پروتئینی و همچنین توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و ایجاد صنایع سورتینگ و بسته بندی میوه از جمله فرصت های مهم سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان  است که از متقاضیان سرمایه گذاری در این زمینه استقبال  و حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به اولویت بندی برنامه ها و فرصت های سرمایه گذاری در استان، گفت: با توجه به محوری بودن بخش کشاورزی در اقتصاد استان و زودبازده بودن طرح های کشاورزی در مقایسه با سایر طرح ها، برگزاری چنین همایش هایی در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در استان باید بستر مناسبی برای ورود سرمایه گذاران ایجاد شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر