كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1400/12/21 شنبه
حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در دانشگاه پیام نور هرمزگان

.

اهدا لوح توسط جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد به رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و تقدیر از فعالیت های علمی و ارزشمند دکتر فرهادی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در نشست با دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و تعدادی از اساتید با بیان اینکه خوشبختانه هرمزگان سرشار از سرمایه انسانی متخصص است، گفت؛ با استفاده از ظرفیت این نیروهای علمی می توان برای رشد و توسعه استان گامهای مهم برداشت.

سردار امیری با اشاره به نقش و جایگاه نخبگان و بسیج اساتید، تاکید کرد؛ در مرحله اول باید اتحاد و انسجام که این دو مقوله ارزشمند و بسیارحائز اهمیت است؛ همگی به این راهبرد پایبند باشند.

وی بر ضرورت و برنامه ریزی در جهاد تبیبن توسط بسیج اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه تاکید نمود.

در ادامه دکتر کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به بلوغ فکری و سیاسی نیروها اظهار داشت؛ با کارهای جمعی و تیمی می توان فعالیت های خوبی برای هرمزگان رقم زد و از تعاملات بیشتر بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور خبر داد.

در پایان دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور با گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت و گفت؛ با توکل بر خداوند متعال در حوزه های پژوهشی، فرهنگی و عمرانی برنامه و چشم اندازی مطلوبی را دیده ایم و در این زمینه گام های مهم برداشته خواهد شد و اقدامات خوبی صورت می پذیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر