كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1401/7/17 یکشنبه
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

.

کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در دانشگاه پیام نور افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست با روسا و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم که قریب به 25 سال در مجموعه دانشگاهها حضور داشته ام و بخشی از عمر و جوانی خود را در خانواده دانشگاه سپری کرده ام و نسبت به دانشگاهها تعلق خاطر دارم و این حضور را جز الطاف خاص الهی برشمرد.

امام جمعه بندرعباس، گفت: دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از مفاخر و سرمایه و ذخیره ای برای استان هستند که به وجود ایشان افتخار می کنیم.

عبادی زاده در این دیدار  با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور وظیفه و رسالت بزرگی  که فرزندان این استان دل نگران تحصیل بودند را از روی زمین برداشته و برای استان خدمات شایان و قابل توجهی داشته است و همیشه حامی قشر ضعیف و افراد محروم جامعه بوده است و شرایط تحصیل را برای این قشر عزیز جامعه فراهم نموده است که خود خدمت بزرگی برای انقلاب و نظام است و تعداد دانشجوایان هم گواه این حرکت می باشد.

نماینده ولی فیقه در هرمزگان با اشاره به  دل نگرانی مردم در خصوص تجمیع مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان در خصوص دایر کردن مجدد رشته ها و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور فین از اقدامات دکتر فرهادی و سایر مسئولین تقدیر و تشکر ویژه نمود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود تاکید نمود: دانشگاهها بدنبال درآمد زایی غیر شهریه ای و خودگردان بودن خود در بخشی از درآمدهای دانشگاه باشند.

وی، اظهار داشت: ارتباط و تعامل دانشگاه با صنایع باید بیشتر و عملی شود صنایع در خصوص سهم مسئولیت اجتماعی باید به دانشگاهها بیشتر شود.

در ادامه این دیدار دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در 14 مرکز و واحد خدمات شایانی برای افراد جامعه ارائه می نماید و  دانشگاه پیام نور حتی در جزیره استراتژیک ابوموسی تنها واحد آموزش عالی در حال ارائه خدمات علمی به کسانی که دنبال تحصیل هستند، می باشد و این نشان از عدالت آموزشی دانشگاه پیام نور است.

دکتر فرهادی اظهار داشت: صنایع بزرگ استان باید طرح های پژوهشی خودشان را از طریق اعضای هیات علمی توانمند در حوزه های مختلف استفاده نمایند و از این ظرفیت عظیم علمی استفاده شود.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین دکتر کرتی نیز گزارش از عملکرد حوزه فرهنگی دانشگاه ارائه نمود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر