كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی
تماس با ما
جستجو
خدمات الکترونیک
رويدادها
سوالات متداول
عکس هدر
متون عمومي
منابع و سرفصل دروس
منو
وب سايت ها
ورود كاربران
همايش ها
ورود
اخبار برگزیده
1401/7/12 سه‌شنبه
طی احکامی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور؛
4 مدیر جدید دانشگاه پیام نور منصوب شدند

.

4 مدیر جدید دانشگاه پیام نور، طی احکامی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین و قبول مسئولیت توسط مدیران جدید گفت: پست های مدیریتی مسولیتی سنگین بر دوش افراد می گذارند و امید که روزی که همه ما مسئولیت های خود را واگذار می کنیم، آثار بابرکتی بر جای مانده باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور تقویت کادر اداری، کمک به تحقق آرمان ها و اهداف دانشگاه برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان را ضروری دانست و از مدیران جدید خواست در جهت ارتقا و تقویت تمامی زیرساخت های موجود در دانشگاه اهتمام ورزند.

حجت الاسلام والمسملین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت: اساتید و کارمندان دانشگاه باید در جهت تکریم دانشجویان و مخاطبان دانشگاه بکوشند و با تمامی مسائل هوشیارانه و عاقلانه برخورد کرده و ازپذیرش هرگونه شایعات به دور باشند.

گفتنی است، طی احکامی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور،دکتر مهدی محمدی به عنوان سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری منصوب و از زحمات دکتر جعفری اسکندری سرپرست پیشین تقدیر شد. دکتر فرید فرهمند به عنوان سرپرست دفتر امور حقوقی منصوب و از زحمات دکترجلال  سلطان احمدی مدیر پیشین تقدیر شد.
همچنین دکتر مسعود علیزاده به عنوان رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی و دکتر مجتبی بابایی سرپرست مرکز مطالعات حقوق دانشگاه منصوب شدند.
دکتر تقی زاده از زحمات دکتر اصغر محمودی سرپرست پیشین مرکز مطالعات حقوق دانشگاه پیام نور نیز تقدیر کرد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر