كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
متون عمومي
متون عمومي
منو
همايش ها
ورود
کارگاه آموزشی ضمن خدمت

اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور بندرخمیر، با استرس شغلی و عوامل تاثیرگذار آن آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرخمیر؛ به همت امور اداری کارگاه آموزشی ضمن خدمت با موضوع استرس شغلی و راهکارهای کاهش آن با حضور اساتید و مدیران و کارشناسان این مرکز آموزشی با تدریس دکتر طهماسبی، برگزار شد.

احمد زاهری رییس دانشگاه پیام نور بندرخمیر، با بیان اینکه عامل انسانی مهمترین و اثربخش ترین عامل در دستیابی به اهداف سازمان است گفت: اگر کارمند دچار تزلزل شود می تواند سازمان را تحت تاثیر خود قرار دهد. برگزاری این قبیل کارگاههای آموزشی باعث ارتقا کارمند و در نهایت سازمان می شود.

دکتر طباطبایی با اشاره به اینکه یکی از عوامل تزلزل نیروی انسانی، استرس است گفت: وجود مقداری استرس برای ایجاد انگیزش کافی به نظر می رسد که اگر همین استرس از حد گذر کند و به اضطراب درونی فرد منجر شود، می تواند تاثیر نامطلوب برروی نیروی انسانی را فراهم سازد.

وی بیان کرد هر چالش یا تهدیدی برای افراد به عنوان استرس تلقی می شود و البته آنچه بیشتر در سلامت روان به آن توجه می شود جنبه منفی استرس است که می تواند منجر به اختلالات روان گردد.

وی در ادامه توانایی مقابله با استرس، هیجانات و فشارهای روانی را ملزم به شناخت استرس های مختلف زندگی و تاثیر آن بر فرد دانست که با شناخت منابع استرس فرد می تواند با اعمال و موضع گیری های خود فشار و استرس را کاهش دهد.

شایان ذکر است در پایان دوره به شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی، گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر